Merhaba kızlar, bugün 30 haftalık olduk. Doktorum ultrasonda karın çevresini ölçtüğümde 28 haftalık görüyorum dedi. Kilosuna düşük dedi. 1350 gr.mış. 1500 civarı beklerdim dedi. Yarın için de kan tahlili filan istedi. Aşırı moralim bozuk. Beslenmeme de dikkat ediyorum egzersiz vs ona rağmen kilo da aldım ama bebek az almış :( protein alımını artırcam. Tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙏🏻