merve4444 girse bile korkulacak bişey yok. Bizi endişeye sevk ediyor insanlar. Aslında güvende. Bak ben sarılık yüzünden bıraktım çocuğu bi gün hastaneye iki gün önce. Geldim eve uyudum dinlendim, sütünü sağdım. Hazırlanıp bebeğimi bekledim. Geldiğinde huzurla karşıladım bebeğimi. Stres olsam daha mı iyiydi? Öyle güvenli ki bıraktığın yer. Senden benden iyi bakıyorlar korkacak hiçbişey yok. Herkes birbirini korkutuyor böyle. Ama ben hemşirelerle tanıştım, öyle güvendim ki. Hiç endşşe etmedim. Ufak bir burukluk… Okadar da olur artık😊