Beyzumem Selaaam kızlaar doktor kontrolünden geliyorum her yolundaymış içim rahatladı çok şükür 1.600 olmuş güzel kızım sizce kilosu nasıl? sadece tansiyon konusunda biraz sıkıntım var bel ve sırt ağrılarım var sizde ne gibi sıkıntılar var 30+1🤗😊
Evren24 Beyzumem benimde 30+3 diyet yapıyorum şeker olduğu için kilosu 1500 gr olmuş😊 bel ve sırt ağrısı oluyor benimde doktor normal olduğunu söyledi artık
eliffkrts Beyzumem bizde 30+1de gittik oğluşum 1640 grmdı şimdi 31 olduk tekrar kontrole gitmek için sabırsızlanıyorum🤗
a_burcu_bur Beyzumem eliffkrts @Ysmmmnn @Beyzumem kızlar bişey sormak istiyorum. Haftalarınız USG deki haftaya göre mi yoksa son adet tarihine göre mi. Yani ben 29da gitmiştim mesela ama 29+6 gözüküyomuş. Nerdeyse 1 hafta önde. Doktor da 29 haftalık olmuşuz çok güzel falan dedi. Sanırım adet tarihini baz alıyo ☺️ sonraki kontrol kaçıncı haftanıza denk geliyo. Kaçtan sonra 2 haftada bir çağrılırız vs vs 😂😂 çok sordum kusura bakmayın 🙈
Beyzumem a_burcu_bur Benimki son adet tarihime göre 31haftalık gözüküyor ama geç döllenme olduğu için 30haftalik olarak baz alıyorum hep kafama takılıyor benimde
eliffkrts a_burcu_bur son adet tarihini baz alıyorsun, ultrasonda bazen önde çıkıyor bebişler örneğin benimde 4 gün önde gidiyor ama onu eklemiyorum, özele gidilince 2 haftada bir alıyor başından beri, benim bi sonraki 34. Haftada olucak inşallah 🙏🏻🤗
birtanesi eliffkrts benim bebeğin başı 2 hafta önde vücudu ise haftamla uyumlu ama doktor ultrasonda olanı baz alıyor 🤷 öyle bilinmezlik içindeyimki 🤭🤣🤣
a_burcu_bur eliffkrts aaa ne güzel ben de özele gidiyorum ama ayda bir. 30+2yim daha. 32de gidicem. Belki 2 haftaya düşürür ☺️
Beyzumem birtanesi İnsanın aklı öyle karışıyor ki acaba bir sıkıntı mı var diye içimize kurt düşüyor yani en azından ben öyle oluyorum 😂