Kızlar açlık şekerim 60-110 arası çıkıyor tokluk şekerim 150-200 arası. Doğum doktorum acil ilaç başlamak lazım diyor endokrin doktoru ilaç vermiyor. Diyetle halledilebilir diyor. Ama diyette çokta bir işe yaramadı. Daha da yasakladı herşeyi. Yiyecek seçeneği hiç kalmadı. Doğum doktorum da baya kızdı herşeyi kesmiş bu çocuk nasıl vitamin alacak o zaman dedi. Resmen ne yapacağımi şaşırdım. Yarın başka bir Endokrin doktoruna gitmeyi düşünüyorum