Ozgu_momy Selam güzel kızlar, 36. Haftamız bugün sabah doğdu bebişimiz .. Varsa sorularınız alırım bir dal 🩰
eylusko Ozgu_momy allah analı babalı büyütsün. birazcık erken mi olmuş sanki 🧡🧡 eğer 36 da doğacaksa benim de 4 5 günüm var demektir ayy böyle düşününce heyecanlandım 🥰🥰❤
Ozgu_momy Esraali Teşekkür ederim 🙏 solunum sıkıntısı var 3 gün yenidoğan yoğun bakımda takip edilecek 💕
Ozgu_momy Hafizeplt çok teşekkür ederim, gece suyum geldi hasteneye geldik bir saat içinde sezaryen e alındım çok şükür ☺️
Ozgu_momy nursaritas Çok teşekkür ederim, gece suyum geldi hasteneye geldik 1 saat içinde sezaryen ile alındı ☺️
Ozgu_momy Mom2525 Erken beklenmiyordu, gece uzandık suyum geldi hiç sancım yoktu zaten sezaryen doğumdu planlarımız hasteneye geldik 1 saat içerisinde doğdu çok şükür 🙏☺️