Benim bi tecrübem yok açıkçası ama çok yakınımın anlattığını soylıyım hiç açılması yok 41.haftadaydı doktor suni sanci yapmayalım hiç açılman yok dedi oda ısrar etti normal doğurmak istiyorum dedi 8 saat falan çekti galiba suni sancıyı en sonunda dayanamayıp sezeryana karar verdi