Nazlcebe Yaa kızıma isim BULAMIYORUUMM 😬😬 Oğlumun ismini rüyamda bembeyaz kağıda yazılı görmüştüm hala aklımdan gitmez. Uyanır uyanmaz miraç olacak ismi demiştim. Ama kızıma isim bulamıyorum 😂 işte bu diyemiyorum. Her yerde isim arıyorum artık. Bana güzel isim öner misiniz lütfen ❤️ belki içime sinen birşey çıkar
sedanurakarken Nazlcebe benim oğlum olucak Allah nasip ederse alparslan koyucaz, kızım olsaydı asel lina,tuana,zümra,yüsra vardı aklımda 😊🌸
Mommy2b Nazlcebe kızımın adı Zeynep, ben yanında Yüsra yada Sara olsun çok istedim ama iki isime veto yemiştim
Nazlcebe sedanurakarken diğerleri hep etrafımdaki kişilerde var ama Zümra ismini bir kaç kişi de söyledi bana bakalım çok teşekkür ederimm 🌸🌸
anneadayii42 Ben kızım olsaydı ikra koyacaktim oglum oluyor miraç istemiştim ama eşim başka isim istiyor onu koyucaz inşallah 😅 bu benzerlik size bir işaret olabilir😅
Nazlcebe anneadayii42 ya biliyo musunuz ben ikra ismini çok seviyorum kendi annemin ismi ikram böyle yakın oluyor hoşuma gitmiyor değil. Bunu bir kenara yazıyorum ✌🏻🙏🏻
anneadayii42 Nazlcebe 💮💮 Allah en güzel en hayırlı ismi size buldursun içinize sindirsin adıyla güzel yaşasın inşallah 😅🧡 karar verirseniz haberimiz olsun😅😅
Nazlcebe Mommy2b 🤦🏻♀️ İkizler burcu olarak çok zorlanacağım galiba bu isim konusunda. Yüsra benim yeğenimin adı çok güzel isim 🙏🏻
Ela20 Nazlcebe Gülsel, Gülçin, Gülgün, Gülbin, gülin, Güliz, Ilgın, niles, İlayda, balçiçek, selis, ulya