Strese bağlı kurdesen cikti 2 aydır falan hala devam ediyor doktorum allerset hapını verdi ve cildiyeye yönlendirdi kullandım yarım yarım 12 gün olmuştur bile cildiyeye randevu yok malesef çıkamıyorum başına gelip kaşıntı ve kızarıklık geçmesi icin krem kullanan var mı 27 haftalığım hala daha gecmediler sadece biraz söndüler ama sıcakta aşırı kasinmaya başlıyorlar😪