Prensesoykum Kızlar bugun acile gittim sol kasıgm ağrı ve karnımda sertleşme vardı nst de az sancı çıktı yarın kendi doktoruma gideceğim çok korkuyorum başına böyle bişey gelen varmı
Twinsmom66 Prensesoykum benim 32 de oldu ciğer geliştirici iğne yaptılar 2 doz 2 gün yattım hastanede serum ve ilaçla durdurdular sancıyı şuan yatıyorum hep
Sukran34 Prensesoykum Benim de oyle olmustu sancım cikiyordu ama ben bisey hissetmiyordm doktor yatısimi yapacaktı ama açılmam falan olmadı icin yalanci sancilar dedi gönderdi korkma derim ama yinede doktoruna git tabi.🙏
Prensesoykum Twinsmom66 ben devlet has acilene gittim sancı çıktı dinlen falan dedı alttan muayene etmek istedi korktum istemedim yarın doktoruma gideceğim şimdi kaç haftalıksnız
Twinsmom66 Prensesoykum iyi ki istememissin bende acile gittim bi keresinde hayatımda çekmediğim acıyı çektim. Sadece nst ye bağlamalarını istiyorum devlette. Sanirim benim şancım tekrar başladı bugün yine belim agriyo 😭
BelizKarcilarAydin Selam canım, ben de 34+4 haftalık hamileyim. İlk defa NST’ye bağlandım dün ve benim de senin gibi hissetmediğim, 10 dakikada bir gelen sancılarım olduğunu farkettiler. Doktor muayenede yumuşama olduğunu farkedince 1 gece müşehade verdi.
BelizKarcilarAydin Doktor önlem almak için 2 doz ciğer geliştirici yaptırdı. Progesteron için fitil ve günde 12 saat arayla bir ilaç daha verdi. Bir de kasılmaları azaltmak için magnezyum sandoz.
BelizKarcilarAydin Beni dün gece müşehadede 8 kere aralıklarla nst’ye bağladılar, ağzı kesiciler falan verdiler ağrılar doğumu tetiklemesin diye. Bugün 13:30’da ayrılırken neredeyse hiç kasılmam kalmamıştı. Sonra eve geldik ve adet sancısı gibi hiç geçmeyen bir ağrı geldi, duşa vs. girdim geçmeyince doktor yine nst istedi. Gittik ve kasılma değerindeki pikler 60, 70 ve hatta bir kere 100’ü buldu. Açılma parmak ucu kadar. Yine de doktor ilaç dozu artırdı ve doğumu olabildiğince geciktireceğiz diye beni eve yolladı. Bol bol yat ve salı yine nst dedi.
BelizKarcilarAydin Baya yazdım, deneyimim çok taze🙈 Ben de şu an bu konuda baya heyecanlıyım ama kasılmadan daha büyük şeyler bekliyorum artık. Zira şuanki regl sancısı gibi sancı sanırım bir şey ifade etmiyor. Başıma gelince anlayacağımı umuyorum🙏🏻 Bu işin en zor kısmı Bir matematiği olmaması ve herkesin farklı deneyimleri. Sana da kendime dilediğim gibi başarılar diliyorum 🤓
Prensesoykum BelizKarcilarAydin bilmiyorum alttan muayene etmek istedi ben kendi doktorum olmadığı için bırakmadım açılmam varmı yok mu bilmiyorum dinlen doktorunla mutlaka görüş dedı bakalım yarın gideceğim ağrılarım çok fazla karnım taş gibi
Prensesoykum Twinsmom66 ben kendi doktoruma gittim 2 gün yatış verdiler yenı çıktık dikkat et doktorunla görüş