Adnuff Merhaba arkadaşlar. Bebek planlarken gebeliği arttırıcı özellikle kullandığınız yediğiniz içtiğiniz bir şey var mı?( Folik asit dışında) Bu konularda yeniyim. Tecrübelerinizi bekliyorum.
Beyzoss45 Akzer markası artımax s macun aldım inşallah fayda görürüm çok övdüler denemedeyim ama içeriği güzel hormonlarla alakalı düzene sokuyor
Aysee10 Valla eşime keçiboynuzu pekmezi ve arifoğlundan aldğm propolis arı sütü bal karışımından yiyor bende elenatal 1 vitamin artı folik asit içeren takviye ilacı kullanıyrm. Bu ay bakalım etkilerini görücekmiyiz
Derink Aysee10 merhaba elenatal 1 de zaten günlük folik asit ihtiyacınız var 400mg fazladan almanızın bi yararı olur mu bilmiyorum, söylemek istedim🌸
Aysee10 Derink yani içinde hem vitamin hem folik asit olduğunu belirtmek istedim ayrı olarak başka folik asit kullanmıyorum 😊
Aysee10 Derink aynı zaman da sizin açtığınız sorulardaki yorumları okurken sizin yazmanız da üstüne denk geldi 😊