Mery94 Almanyadan haftaya ucakla memlekete evimize gelmek isdiyorum eger doktor iki gün sonra riskin yok derse sizler hic gittinizmi tehlikeli midir?
Nazli_ayar Mery94 Ben doktoruma danıştım. 1 buçuk saatlik uçak yolculuğu yaptım mide bulantısı haricinde bir sorun yaşamadım. Zaten mide bulantımda hep vardı 🤭
Aslihan2 Mery94 Benim doktorum günlük aktiviteler veya yola çıkmak düşüğe sebep olmaz ama yinede dinlen dedi birkac ebe ve hemsireyede sordum tam yerlesme aşamasında oldugu icin cikmaman daha sağlıklı dediler ben oyle kaldım
Derenx Haftadayım ve hemen hemen her hafta farklı illere uçakla seyahat ettim herhangi bir sorun yaşamadım mide bulantısı hariç tabi 🤦🏻♀️🤣
Yagmur00 Mery94 allah tan hersey canım ne werırse Rabbım verır onu sana vermısse ne yapsan dusmez canım ama nasıp etmemiş se oturdugun yerden gider ben hiç is guc yapamadım 2 bebegım gıttı oyle 7 haftalık ta yedı 24 yattım bende ama Rabbım nasip etmedi
Mery94 Derenx evet sormadan zaten gidemem oyüzden bilet bile daha almadim ucuzken bebekden önemli degil isde bide coronadan cok korkuyorum da gezmicem zaten ama yinede geldinmi geliyor
211212g Doktoruna danış git canım Allahın izNiyle bişey olmaz ,bende hamileyim 6 haftalıkken cıktım yolla arabayla Fransadan İzmire gittim geldim çok şükür hiç birşey olmadı
2melekannesiiiii Mery94 riskli gebelik geçirmiyorsanız doktorunuz da sorun yok derse korkmanıza gerek yok