aysessozer benim ne düzene soktu nede geciktirdi . Kendimi bildim bileli PCO hastasıyım asla kendiliğinden adet olmuyorum . Bekarken 6 ay da bir içiyordum 1 hafta içinde geliyordu . Şimdi tüp bebek tedavi surecindeyim 3-4 aydır üst üste kullandığım için bu ay tarlusal kullanmama rağmen adetim gelmedi . 2. Kutuya başladım şimdi . Bağışıklık kazandı sanırım vücudum etki etmiyor artik