2prens-annesi41 Bugün doktor kontrolüm vardı 14 haftalık gebeyim ama hala cinsiyeti hakkında bir fikir verilmedi sizce nedir ( Birde resim nasıl ekleniyor acaba 🤔 )
Nazli_ayar 2prens-annesi41 14 hafta erken. Bazı bebekler kendisini gösteriyor tabi ama yanılma payı çok olabiliyor. Zaten doktorlar ne kadar 14 veya önceki haftalarda cinsiyet tahmini yapsalarda kesin olarak budur demiyorlar. 17 den sonra bariz belli oluyo. Tabi yine bebek gösterirse 🤭
Annesininkuzusu01 2prens-annesi41 https://imgyukle.com/ Adresine giriyoruz. Yükleme yaptıktan sonra sonu .jpg ile biten linki kopyalayarak fotoğraflarınızı yayınlayabilirsiniz.