Yoncca Arkadaşlar 3 haftadır. Devlette randevu bulamıyorum hem özele hem devlete gidiyorum riskim var diye her iki doktorumda da muane oluyorum ama ne doktor var ne de randevu 35 haftaligim normalde gidip sezeryan için gün almam lazimdi 😞
Zehra9616 Yoncca 2 li tarama icin 3 haftadir surunuyorum vallahi dun zar zor buldum artik allah yardimciniz olsun
Esmeex Yoncca hamileler bazı hastanelerde randevu almadan gidiyor. Hastaneyi arayıp bilgi alın isterseniz
Yoncca Esmeex evet bı arkadaşım da öyle söyledi geçen gün ama gidip de muane olamaz isem diye düşündüm şehrin dışında hastane çünkü
Yoncca Ysmmmnn sabah erken gitmem gerekiyor sanırım 7 gibi yoksa her hangi bir saatte veriyorlar mı sıra
Aysel0707 Yoncca ben bı aydır bakıyorım yenı bugun ayın basında bulabıldım ama gun alman ıcın randevu grekmıyor dıye bılıyordım
Yoncca Aysel0707 ben yarın gidicem baaska çarem yok inslalah halledebilrim bı de riskli gebelik geri çevirecek lerini sanmıyorum 😒
Hilal-95 Yoncca eğer ağrınız felan olursa dire acile gidin zaten bakmak muayene etmek zorundalar randevu bulursırz normal kontrolede gidersinz hemde içiniz rahat eder bence
Yoncca Hilal-95 Ya acil gün vermiyor 2 hafta önce acile gittim zaten ama benim.gun almam. Lazim artık
greybrde Yoncca evet eltimde 38 haftalık randevu bulamıyorum dedi de doktoru erken gel sıra al dedi bugün o şekilde muayne oldu