Merhaba anneler 35.haftamiz bugun basliyor,muayenede yuzunu gostereyim dedi felan ama kanala girmis goremeyebiliriz dedi. Tarihimizi 38+2 olarak belirledik sezeryan olcak. Oncesinde gelirmi acaba tedirgin olmalimiyim,yoksa zatem bu haftada boylemi oluyor. Birde 2 gundur cok agrim var regl agrisi gibi nerdeyse cogu zaman kendini hissettiren bir agirlik rahatsizlik hissi,2 gun oncemi girmistir siz kanala indigini anlamismiydiniz. Bi de bu saatten sonra cinsellik yasakmi doguma kdr, sormayi unuttum doktora