dertist bugun acile gittim bebegin gelisimi ilerden gittiginin hatta haftasina gore basinin buyuk oldugunu soylediler aynisi basina gelen varmi nasil oldu dogumunuz
eylusko dertist benimkinin kafası 3 hafta önde. doktor normal doğmaz bu dedi bende sezeryan istiyorum zaten dedim 😂😂. bi sıkıntı olmaz merak etmeyin gelişimi geri kalması da 🌸💞🧡
QOH dertist son haftalarda söylerler size bazen bebek arayı kapatabiliyormuş,normal doğuma çatınız elverişli ise biraz kafasının büyük olması engel olmuyormuş.36. Haftadan sonra kesin konuşabiliyorlarmış.