Merhaba canım. Ben gittim Zeki Hoca ya. Memnun kaldım herşeyi tek tek gösterdi anlattı pozitifti aynı zamanda muayene sırasında ama kısa sürüyor muayenesi. Normalde 13. Haftamda başka yerde detaylıya girmiştim. Orada bir saate yakın sürmüştü. Belki de çocuğun duruşu uygundu bilemiyorum.