Nurayocal Selam kizlaar.. nasil gidiyor kac haftaliksiniz? Nasil hissediyorsunuz? 7+1 im su an cok sukur ne midem bulanmam oldu ne de baska bir sey. Ama uykuluyum genelde:) sizler de durumlar ne? Nasil bebisleriniz? Ben yurtdisinda yasiyorum doktorlar 8 haftadan once randevu vermiyorlar. Ay sonu da tatile gelecek olunca Turkiyede gidecegim ilk doktora. Biraz endiseliyim ama yapacak bir sey yok
Mslali Ben sonuna geldim biraz ilk dönemin 11+2 olduk. Şu an gayet iyi tüm şikayetşerim hemen hemen bitti.
Nurayocal Mslali ya benim uyku, ve kasiklarimda agri disinda hicbir sey hissetmedim. Her insan farkli tabi ama ne bileyim insan endiseleniyor
Mslali Nurayocal yok yok endişelenme çok normal inanılmaz ağrım olmuştu kasıklarımda doktorum bıkmıştı beni görmekten 😂😂 uyku biraz zor geçiyor tabi hala öğle uykusuna yatıyorum mesela 🙈🙈
Nurayocal Mslali cok sukur gecti simdi ama goguslerimin ustune yatamiyorum. Bir de ayakta kalinca sirtim agriyor
Eeserer Mide bulantım ve kusmam artık çok canımı sıkıyor yerimden kalkmak istemiyorum 😶 umarım bir an önce geçer mide bulantısından uyuyamıyorum bile 😶