Seda_nrr oznuryakup44 33+5 ten tostos kızımla selamlar teyzeleri 🥰 bu kızların eksiği hiç bitmiyor napıcaz acabasıııı 🙈
ikikuzuannesi_18-21_ Seda_nrr benim ilk çocuk da kız olunca eksik yok maşallah şu anlık 😂 şimdiye kadar bişey almadım sadece yeni doğan kıyafeti almayı düşünüyorum o yeni olsun yeter 😁
Seda_nrr zehranurr Amaaa nasıl herşeyleri çok datlııııı 🌸 bide senin iki tane oy allahım düşünsene evin içinde iki tane kız aklımı yerim 🥰🥰
Tubaoztrk oznuryakup44 aynen kiz cocuklarinda ne aserdiniz ben suan 11haftalik hamileyim cinsiyet ogrenmedm ama dger ogullarima gore cok agirimm yerimden kalkmak istemiyrm
Kafam oznuryakup44 23+4 🌸 ne ara büyüdük bilmiyorum ama sanki geçmiyo cok özlüyorum koşa koşa gidiyorum onu görmek için ultrosona
Nzlozkn oznuryakup44 29+2 olduk minnoşumla ama ben daha şimdiden ağırlaştım valla ütüsünü 2 gündür zar zor yapmaya çalışıyorum yarım yamalak