Rmys-27 Merhaba arkadaşlar 7 aylık oldum sıze bısey sorucam bagırsaklarım çok çalışmaya başladı galıba büyük abdestım sık sık yapmaya başladım bundan önce öle degıldı artık sık sık yapmaya başladım acaba normal mi bu durum
Deriin Rmys-27 28+4 olduk 2-3 gündür bendede başladı bende anlam veremedim biranda bazen karnım agrıyor hop wc 🥺🥺
Rmys-27 Bende de ishal seklınde ve karnımı da ağrıtıyor öncesinde demekkı hepımızfe varmış neden oluyor acaba bu bebek büyüdüğü içimi acaba 🧐
Fatma34- Rmys-27 aman kabızlık olmasında canım gerçi bununda uzun süreni sıkıntılı ama Belkide bebek büyüyüp baskı yaptığı içindir 🤷🏻♀️
Merveclsz Rmys-27 valla bugün böyle bir post açmak istemiştim sonra vazgeçtim bende aynı şekilde 4-5 gündür büyük tuvaletimi günde 3 kere filan çıkıyorum ve dediğiniz gibi ishal gibide olabiliyor . Neden oluyor acaba 🙄
Rmys-27 Merveclsz bebek büyüyor baskı yapıyor büyük ıhtımal ondandır ıste hormonlar fln degısıyor vs öle hrlde
Dilara-23 Bende aynı şekilde 35 haftalığım son 2 3 haftadır ishal sık sık tuvalete çıkma oluyo doktora sordum son 1 ay hormanlar bu şekilde tepki veriyo sende dedi bol bol su iç dedi sıvı kaybettiğimiz için sizde bol bol sıvı almaya çalışın 🙏🏻
Tuysl Rmys-27 cok iyi anliyorum seni canim bir de duzenli bir sekilde kan ilaci kullaniyorsan eğer bir kabiz oluyosun bir ishal 25 den bu yana hic tuvalet düzenim yok ya ishalim yada hafif kabiz hic ortam normalim yok su an 34+5 im hala devam duzensizlige 🤣🤣 dogumdan sonra düzelir insallah 🤣
Rmys-27 Tuysl evet kan ılacı Demir fln alıyorum 😅 kabız pek yok ama ıshal ve agrı var her öğün çıkıyorum 🤣
Bb1 Rmys-27 bende 27 cnm birkaç gündür mide yanması ağrısı sık tuvalet ihtiyacı bazen krampla bendede oluyo dedim yoksa bişeymi oluo demeki çoğu insanda olupmuş.Birde gebelik diyabetim çıktı