Ben de 21. Haftamdayım, dün acile gittik ishal ve ateş nedeniyle orada kana da bakılmış ve değerim 11.Bana çok düşük geldi, ilk haftalarımda 14.5 tu.cok çabuk yoruluyorum, nefes nefese kalıyorum, çarpıntı falan oluyor. Vücut bu değere adapte olamıyor. Kan ilacı alıyorum kızlar, doktor günde 2 tane başlatmıştı ben 1 kullandım hep şimdi 2 ye çıkaracağım artık.