elisa123 ben de gebelik şekeri de var canım o yüzden su sekilde tuketiyorum . Kahvaltıda iki yumurta bol peynir kaşar salatalık domates yiyorum yanında da ekstra bir şey varsa. Kahvaltıdan iki bucuk saat sonra muz ve süt tüketiyorum . Ya da başka ve meyve ve süt ya da yoğurt . Diğer ara öğünüme 3-5 ceviz, badem kuruyemiş yani ne varsa . Akşam yemeklerimee et bulgur pilavı bol salata, ya da sebze taze fasülye sık yiyorum kuru fasülye vs bu şekilde genelde uyguluyorum