[bilinmeyen] maalesef bende aynı ağrıları çekiyorum 31+ 4. haftamdayım doktora her gittiğimde söylüyorum ama bunun için yapacakları bişe yok sadece magnezyum ilacımı günde ikiye çıkardı ve bol bol yoğurt süt peynir gibi gıdaları tüketmemi söyledi anlcağın çekecez bu ağrıları 🙁