Cennet-polat eğer normal doğum yapmak istiyorsan sancın tutunca ketıla su koy kaynasın ben den sana tüyo çabuk kaynar zaten otu sürahiye koy üstüne kaynayan suyu Çek o bir köşe de beklesin ağzına ya bir peçete ya bir tabak toz olmasın hani maksat sonra sen git bir banyo yap o sancının üstüne tabi sancın ilerlemeden hemen hastaneye gitme evde piş biraz yıkandığın su mümkün se sıcak az kaynar su olsun yani banyo buhar olacak şekilde sonra hazırlanırsın zaten demlenen ot ılımıştır zaten ya bir suluk ya bir su şişesi neyse doldur çık evden hastaneye gidene kadar yudum yudum iç hastaneye gittiğinde seni çatı muayenesine alırlar açılman olur 👍🏻 ben bu yazdığımın hepsini kendi doğmumda uyguladım ebe sen ne yaptın maşallah 8 cm açıklığın var demişti Allah bir avazda kurtarsın inşallah hayırlı geceler 🙋🏼♀️