Kızlar bişey danışıcam size şu sıralar eşimle maddi acıdan sıkıntıdayız bende calışmak iş bulmak istiyorum ama doktorum pek calışmamı önermedi tansiyon rahatsızlıgım oldugu icin ama calışmam gerek çünkü eşimin aldıgı maaşın yarısı borclara gidiyor bize pek bişey kalmıyor bu aralar cocugun eşyasını da fazla başlıyamadım kendimi yormadan bi iş bulsam calışsam sorun olurmu tansiyon sorun yaratırmı bana fikri olan yazsın lütfen linçlemeyin