Zeyneptzgn bende acigim. Bide bu sicaklarda tshirt bile giyilmiyo hep sifir kol giyiyorum kolumu kaldiramiyorum utancimdan valla. Kollarim iki yana yapisik geziyorum . Sorma esimde diyo ne oldu sana boyle. Hormanlardan diyorum herhalde. O zaten takma gecer dogjmdan sonra diyip moralimi duzeltiyo ama uzuluyirum gercekten