Nazmomy Merhaba 22 haftalik gebeyim bebeğime oda yapacağım montessori düşünüyorum. Ekstra yatak odamıza ise anne yanı bişey almak istiyorum fakat park beşik mi yoksa ahşap beşiklerdenmi almalıyım karar veremedim tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
Findikaltinim Nazmomy Oda yapacaksanız ahşap beşik ileride size yük olur. Park yatağı katlar kenara koyarsınız.
Nazli_ayar Nazmomy kesinlikle park yatak çünkü ahşap beşik alan herkes sonradan park yatak yada küçük bir beşik aliyolar. Kullanışlı olmuyo, görünüşü güzel 😂
Babyrich Nazmomy kesinlikle park beşik ahşap beşikte almıştım gayet büyüktüde 4 ay kullandım sonra dönmeye başlyınca sağa sola çarpıyor aklınız çıkıyor
Didemf Nazmomy bende çok kararsız kalmıştım anne yanı olan park beşik aldım çok güzel ilerde kendi odasına geçince ahşap beşik fazlalık oluyor park yatak katlanıp kaldırabiliyorsun
Deletedmom_33 Nazmomy Ben park yatak alacağım. 4-5 yaşına kadar idare eder ondan sonra Montessori yatak düşünüyorum bende.
GamzeDurmus Deletedmom_33 montessori genelde 1 yaşından sonra eğitim vermek için zaten çocuğunuz ebeveynlere ihtiyaç duymadan kendi basına birşeyler yapabilmesi için o yaşta biraz geç olabilir tabi sizin tercihiniz montessoriyi sadece görüntüsü için alanlar da var
GamzeDurmus Ben ahşapa benzer katlanabilir bir beşik almayı düşünüyorum size de link verebilirim park yatak tarzı yataklar çok hoşuma gitmiyor beğenmiyorum ve sizin gibi düşünüyorum bende montessori yatak alacağım inşallah 6 ayından sonra da yatağına yatabilir tabi düşüncelerim bu yönde linki bu beşiğin ☺️ https://ty.gl/f59qoosi
greybrde Nazmomy benim ilk bebeğim olacak allah nasip ederse 🙏🏻 Her bebekte beşik alman bizi yıpratacak o yüzden sağlamlık ve dayanıklılın açısından park beşik alıcam 🤗
HilCann Nazmomy bende ahşap anne yani yatak aldim annen yatagi ile sıfir olan sonradan kutuya koyup kaldirabiliyorsun sepet hevesim vardi almadim cunku yerim yok 3 4 yasina kadar kullanır sonra odasina yatak alirim diye düşünüyorum
sedanurakarken Nazmomy bende park beşik almaya karar verdim canım daha kullanışlı diyorlar ahşap da güzel duruyor ama sonra onu nereye koyucaksın park beşiği katla koy bi yere
Glcn22 Nazmomy montessori yatak yaptırdım yanınada kesinlikle park beşik çünkü istediğim heryere götürebilirim
Nazmomy Yanıtlarınız için çok teşekkür ediyorum herbirinize bende yüksek oranda park beşik düşünüyordum fikirlerinizi almak işime yaradı 💞
DenizBilge Nazmomy zaten oda yapacakmışsınız. Seyahatlerde kullanmak için park yataklar daha çok işinize yarayabilir. Ben anne yanı olabilen yoyko park yatak aldım. İlk geldiğinde kurduk baktık gayet kaliteli duruyordu