Merhaba kızlar ben 34 haftalık hamileyim bugün hastaneye kontrole gittim doktorum bana bebeğin ultrasonda 32 haftalık gözüktüğünü ve bel bölgesinde gelişim geriliği olduğunu söyledi 15 gün sonra tekrar muaneye gidicem eğer bel bölgesinde hiç kilo almadıysa bunun bebek için tehlikeli olduğunu söyledi bu konuda aranızda bilgi sahibi olan var mı? Gerçekten çok endişeleniyorum 😪☹️