Asknn 32.haftada çalışabilir raporu almıştım.şimdi 37.haftaya geldim çalışamaz raporu almama gerek var mı?
1_minik Asknn ben kurum istediği için aldım ama ilk verilen rapordan bi daha verdi…zaten orda çalışamayacağı tarih olarak ayrılacağın tarih yazıyor…kurumuna izah edersen anlayabilirler…bazı kurumlarda iş bilmez personelciler olunca anlamıyorlar 😂