@Burcu-112 melek isminin konulmamasıının sebebi anlamının iyi ya da kötü olması değil meleklere cinsiyet belirlemiş oluyoruzz. Kuranda ayette bile geçiyor Kendileri Rahman’ın (itaatkar ve şerefli) kulları olan melekleri de dişi saydılar. Onlar (o meleklerin) yaratılışlarına şahid mi oldular? Onların (bu asılsız) şahidlikleri yazılacak ve (bu hususta) sorguya çekileceklerdir.” (Zuhruf, 19) O yüzden konulmamalıdır. Bu bilgi rabbimizin katındadır. Melekleri kız bebek suretiyle kadın gibi yanstmakta olduukça yanlıştır.