Merhabalar, 20.haftamda detaylı ultrasonda perinatolog bebeğimin beyninde ufak iki tane kist olduğunu söyledi ama korkma internete de bakma 1 ay sonra kendi doktoruna gittiğinde doktorun bunu görmeyecek bile kaybolacak dedi. O öyle söyleyince bizde çok evham yapmadık çok şükür stres yapmadım, gereksiz evhama girmedim. Sonra tam 1 ay sonra 24.haftamda kendi doktoruma gittim, o detaylı sonuçlarını incelerken bnde durumdan bahsettm muayenede birinin geçtiğini ancak bir tanesinin hala olduğunu söyledi ufacık dedi ama geçer diye de ekledi. Öncesinde kaygılanmadım ama şmdi biraz korkuyorum sizce daha geçmesi için vakti var mıdır? Böyle bir durumla karşılaşan var mı?