Elifggnc Ben anlamına çok önem veriyodum sıradan olmasın diye. “ Serra ” yi beğeniyodum Kuran da geciyo Ferahlık bolluk anlamına geliyo diye. ama babası Asya olsun diye çok ısrarcı hep sevdiği bı isimmis 🤭 Asya da Türkçede büyük kıta anlaminda, başka bı yanı yok aslında. Ama geçen baktım tekrar Arapçada şifa veren anlamına da geliyomus ☺️ Onu da görünce tamam dedik 💕 İnşallah Asya olcak gibi 🌸 Belki size de fikir olur