elifdefnece Yaaa yüzün gulduyse çok mutlu olurummm😘😘 benimde iki kaybim var ve seni çok iyi anlıyorum ama korkma olur mu ❤️ Ayrıca 1 2 hafta bebeğin önden veya geriden gelmesi önemli değil balım. Haftasını yakalıyor merak etme ❤️ Benim bu gebeliğimde bebeğim 1 hafta geriden geliyordu ve 13. Haftasında yakaladı haftasını, onlar çok güçlüler unutma bunu 🌸🤍