Kızlar merhaba bugun muaynem vardu gittim bebegim 13 haftalık cinsiyetimizi ogrendik daha sonra ikili tarama testi yapıldı ve ultrsyon sonucuna gore plesentaya kan akimi çok yavas yok denecek kadar az dedi doguma kadar iğne kullanıcam daha once basina gelen yavrusunu kucağına saglik ile akanlar var mi aramizda