11mrv11 Kızlar gebelik testini illa sabah mı yapmak gerekir ben iş çıkışı akşam yapsam doğru sonuç gösterir mi bana?
ftmnr_drgt 11mrv11 ben gece 23.45 te öğrendim hamile kaldigimi , sabahta yeniden test yaptim yine ayni sonucu aldim suan 12 haftalığız 🐣gecede sabahta farklı testlerle aynı sonucları aldım 🐣
wills 11mrv11 eczacıya demistim ki ilk idrarla mi yapsam daha iyi diye. Alay eder gibi ne alaka öyle bisey yok demişti 😃 sonuç olarak gebelik varsa var yoksa yok 🤷♀️
Elifdikel 11mrv11 erken gebelikte ilk idrarla yapmak daha kesin sonuç verir ama akşamda yapıldığında çıkabilir biraz idrara sıkışık olun isterseniz