evaburak95 Esmatandogan gönüllü sezeryan İstedim canım normal doğumdan çok korkuyorum 36+0 da doktorum gün verdi 🥰
Esmatandogan evaburak95 gittiğim hastane de isteğe bağlı sezeryan 5 bin olunca doktor ne derse o olacak mecbur 😂
Esmatandogan evaburak95 aynı olsa ben de muhtemelen isteğe bağlı sezeryan derdim 😂 ama bakalım cumartesi randevum var doktor ilk defa çatı muayenesi yapacak