Semadeniz 40-50 gün riskli gebeliğim olduğu için sürekli yattım. 20 gün olcak ayaklanalı ancak hep yatma uzanma isteği. Normalde evde yerinde duramayan hiperaktif biriyken şimdi böyle ne zaman eski enerjim yerine gelir?
ebru23 Semadeniz ya dogum icin vücut enwrji depoluyor diyorlar doktorlar 2 dk yuruyemiyorum.bende bi koca gunde evi temizligi bitmiyo nerdeyse hemen yoruluyo insan 31 haftalik olduk koltuk yikadim arkadina boya temizligi valla belim kirilmis gibiydi sakat gibi yatamadim bile
DemetF Semadeniz bende cok hiperaktiftim hem dizi setlerinde onca saat calisip hem eve gelir gece kac olursa olsun yemek camasir vs yapardim simdi yerimden kalkamiyorum ve hic hastalanmayan biriydim simdi surekli bi yerlerim agriyor 🤦🏻♀️
Haticecakirr Semadeniz ilk trimesterda ben de öyleydim 2.de eski enerji tekrar geliyor ama 3 de halsizlik yorgunluk tekrar başlıyor 😂