Fehimeesgi27 39+1 haftalık hamileyim sabahtan beri gecmeyen regl ağrısı var belimde ağrıyor bu doğum belirtisi olabilir mi böyle olup doğuma giden varmi
Zamanbukucu Fehimeesgi27 dün benide yokladı regli ağrısı ve bel ağrısı gün içinde 1 2 kere yokluyor ama benim haftam 35+4 Eğer geçmiyor ve şiddeti artıyorsa ağrının doğum belirtisi diyorlar canım dakika tutarak takip et.
Busrayilmaz2 Fehimeesgi27 31 haftalığım ama yazarlar birazdan canim bilgim yok çevreden Belirti diye duymuştum sakinliğini koru stres olma❤️