Tuba-26 23+2 yim ishal ve karın ağrım oluyo bazende mide bulantısı yapıyor Bi sakıncası var mı acaba böyle durum yaşayanlar var mıdır
Bsrahb Tuba-26 12. Haftalrdayım 3 haftadır çekiyorum ikin günde bir sağ olsun geliyor 2 kere serum yedim ilaç verdi fayda etmiyor
Kiki-riki Tuba-26 sıcaklardan heralde yaa bende üç haftadır bir ishalim bir kabizim karnım gurul gurul ediyoo sinirlerim bozuluyor 27+3 um doktor normal dedi tahlillerim yapıldı bı sıkıntı yok ama bilmiyorum moralim çok bozuluyo