svgiakgn Merhaba 7+5 haftalık hamileyim fakat hergun damla şeklinde de olsa kanamalarım oluyor geçen hafta doktora gittim Progestan ilacını verdi ancak hala devam ediyor sizce normal bır durum mu yoksa doktora tekrardan gitmeliyim mi 🙄
svgiakgn gokcekocyigit07 Doktor işte yerleşme kanaması olduğunu verdigi ilaçtan sabah akşam kullanmam gerektiğini söyledi
gokcekocyigit07 svgiakgn anladım o zaman ilaçlarınızı kullanın, bol bol istirahat edin ve stresten uzak durun
Nimet16 svgiakgn yerleşme kanaması hergün olmaz arkadaşım başka doktora git lekelenme olur kanama olmaz kanın olduğu hiç bişe sağlıklı değildir