greybrde merhaba, halk sağlıkta çalışan arkadaştan öğrendiğim kadarıyla salgın var ishalle alakalı. Dışarıdan yemek yemeyin bir süre. Su tüketimi konusuna gelince suyu daha kolay tüketmenizi sağlayacak içine çilek dilimleyip atabilirsiniz yada aroma verecek başka ne sevdiginiz meyve varsa o. Maden suyu da için günde 1 adet. Geçmiş olsun :)