Minigim24 Merhaba kızlar mide bulantısı için prilam kullanan var nı ? Akşam uyumadan önce mi kullanıyorsunuz ?
omrsv Minigim24 evet aksam yatmadan önce 1 tane bana yetiyordu. Yeterli gelmezse 2 tane iç yat demişti doktorum.
SSinemG Minigim24 Hayırlı olsun bebeğiniz😊. Ben 6 ay kullandım. İlk zamanlar sabah aç öğleden sonra aç ve gece yatarken 2 tane olacak şekilde kullandım. Bulantılarım azalınca gece ve öğle saatine düşürmüştük. 😊 İçeriğindeki gibi kullanmaya başlarsanız etkisini görüyorsunuz
ftm2946 Minigim24 benim ilk 4 ay çok yoğun mide bulantılarım oldu, prilam vermişti doktorum, çok kötü olursan gece uyumadan 2 tane iç uyu sabah bulantılarını önler demişti, ne zaman ihtiyacın olursa o zaman da alabilirsin demişti, işe yarıyordu gerçekten
mor_menekse1 Minigim24 bnda bugun verdi saabh akşam Birtane al dedi aldım şuan iyi gibiyim inşAllah iygelirde bir süre idare eder 🥰iç sende
Minigim24 SSinemG çok teşekkür ederim, doktorun yanındaki sekreter bana akşam uyumadan önce al dedi de internette sizin dediğiniz gibi yazıyor nasıl olacak anlamadım 🤷🏻♀️
SSinemG Minigim24 doktorumda eczacıda bana içerisinde yazılan gibi başla demişti. Eğer bulantınız çok yoksa asistanın dediği gibi başlayın isterseniz yada ulaşabiliyosanız direkt doktorunuza yada herhangi bir eczacıya sorun. En azından aklınızda soru işareti klamaz 😊
Gzncsr Minigim24 Bana doktorum gece yatmadan önce 2 tane iç sabah sabah da 1 tane iç demişti. 15. Haftama geldim bırakayım artık dedim ama içmediğim gün bulantım ve kusmam oluyor o yüzden devam edeceğim
diclekocamann Merhabalarrr, bende kullanıyorum hala gece uyumadan alırsanız daha iyi olur bende uyku yaptı çünkü gün içinde aldığım zaman başımı yataktan kaldıramadım 👼
Minigim24 diclekocamann geçmiş olsunn, bende gece uyumadan önce alıyorum şimdilik iyi gibi bakalım ☺️