Beyzabcr Bademcim gevsek dikis atmışlar gibi sanki boyle iki cizgi var. Biraz daha sıkı atılmalıydı gibi geldi bide hakikaten büyük bir kesi olmus ama bazen büyük kesilmesi gerekebiliyor karın yapınıza gore. Dogal yöntemlere basvurun bi cildiyeye görünün cok geçmiş olsun
Bademcim Beyzabcr teşekkür ederim. Sebebini bilmiyorum valla ben normal sanıyordum 😁 ama değilmiş bakalım inşallah bu seferki doğumum iyileştirir psikolojimi yaralarımı 😣
Elfvli Bademcim sizin neden öyle iz kalmış şaşırdım. Baya da zaman geçmiş. Benim 1 yıl oldu belli belirsiz bir izim var. Belki vücut teninizin hassasiyeti ile ilgilidir. Yara izi kremleri vs kullansanız. Bana doktorum be bepanthol anti star jel kullandirdi 3 ay boyunca. Kizarik ve kabarık yara izi oluşumunu önlemeye yarıyor m mavi masaj topu var ucunda. Isterseniz bir deneyin.
Bademcim Elfvli bence benim için su an cok geç 3 sene oldu cunku tazeyken bilseydim yapardım ama ikinci doğumdan sonra hemen kullanmaya başlarım
Elfvli bebisim-_00 doğumdan sonra bepanthol anti scar jel kullanın. Ben 3 ay boyunca kullandım. Doktorumun tavsiyesi . Belli belirsiz suan izim. 1 yıl geçti üzerinden
Bademcim Pambix söyledim zaten tekrar doğuma girerken hatırlatacagım ilk doktorum değil zaten ilk doktorum yapmadı doğumu doktorum cok iyi bir doktordu gece suyum geldi nöbetçi hiç sevmediğim bir doktora denk geldim kendi doktorumda gelmedi ama dogumu yapan doktor için de çok iyi doktor demişti hemşireler
A_S_K Bademcim Normal dikiş olduğu için bu şekilde kalmış olabilir. Ya doktorun bilgisi önemli değil ki, alel acele yapılmış yoksa onu düzeltebilirdi. İkinci sezaryende söyleyin düzeltirler. Dikiş izi bile olmaz büyük ihtimalle o ipli dikişler kalmadı.