Eveet çok şükür ki bende doğurduumm. Bu postu açmayı o kadar çok istiyordum ki Allah bana da nasip etti şükürler olsun. Biraz uzun ona göre okuyun. 🤗 Doğuma gelirsek, benim en basından beri riskliydı serklajlıydım. Benim içşn 30lu haftaları görebilmek bile cok buyuk bir nimetti. Ama ben hamdolsun ki tam 39. Haftada dogumumu yaptım. Doğuma gelirsek biraz zordu yanlış ıkınmadan dolayı çok zorluk cektım. Dikişim 37.haftada alındı ve ondan sonra 2 cm acıklıgım oluştu. Ardından artık doğumu bekliyordum ama ne sancı ne artan bir açılma vardı. 🤦♀️ Her neyse benim artık suyum azalmaya başladı plesanta yaşlanmış dediler. Ve yatış verdi doktorum daha fazla beklersek bebegın hayatı tehlikeye girer dediler. 2 gün hastanede kaldım ve 2.gün suni sancı verdiler artık acılma hep aynıydı. İlk başlarda bısey yoktu ama daha sonra bi artmaya başladı sancılar artık doktora yalvarıyordum nolur beni sezeryana alın ben yapamıcam diye. Alttan gelen giden parmakla bakıyordu ve en sonunda suyum geldi doktor elini soktu iyice patlattı ılık ılık aktı gitti. Her sancı geldıgınde bacaklarını kendine çek ve ıkın dediler ama sancı geldıgınde gözüm hiç bişeyi görmüyordu bile. Sonunda beni odadan çatala aldılar ve ıkın dediler ben çatala cıktıktan sonra 2 yada 3 ıkınmamda bebek geldi. Nasıl geldıgını hiç anlamadım bile zeytinyağı gibi aktı gitti. Bebeğim doğdu ama ben masada uyukluyordum surekli kanım düşmeye başladı tansiyonum düşmeye başladı serumlar baglanıyor bi taraftan dikiş atılmaya başlandı. Yarım yamalak o anları hatırlıyorum. Dikişim kaç tane atılıyor dıye sordugumda bu seni ilgilendirmez diye cevap aldım doktordan ve o an nasıl bagırıyorum bu benim vucudum nasıl ilgilendırmez diye ve dikiş atılırken gercekten hissettim. Ve ben masada baya kaldım 1 saate yakın. Bidaha ki doğumda Allah nasip ederse özelde doğum yapacam devlet hastanesindekıler köpek gibi davranıyorlardı. Neyse odaya gectım bebegimi aldım emzir hadi dediler ama ben emzirmeyi bilmiyorum ayrıca bebegimi kucagıma alacak dermanım yok ebeye seslendim bebegimi bana verip emzirmeyi gösterırmısın dedim benim birsürü hastam var sadece seninle ilgilenemem dedi o ağrılarla ağlayarak emzirmeye calıstım ki sütüm bile gelmemıstı. Şuan tam 1 hafta oldu kucagıma alalı ve ben sanki sezeryan dogum yapmıs gibiyim kalçamın agrısından oturup kalkamıyordum bile ağlayarak oturdum yattım bacaklarım zor kalkıyordu. Suan daha yenı yenı kendime geliyorum. Kendimin ağrısından oğlumla ilgilenemedim bile. Aklınız varsa devlette yapmayın özele para veriyorsunuz ama en azından paranız için de olsa orda insan gibi muamele görüyorsunuz. Neyse öyle yada böyle suan yanımda oğlum binlerce kez şükürler olsun. Allah herkese kolay, bir avazda doğumlar nasip etsin inşallah. ☺️