Chemstry Merhaba tatlı anne adaylar 😊 robot süpürge almayı planlıyorum, kullanan arkadaşlar varmı yorum yapabilirlermi? Memnuniyet ve markayla alakalı. Tavsiyelere açığım 😀
Merve171214 Chemstry Xiaomi Mi Vacuum Mop 1C 2 in 1 kullanıyorum çok memnunum hem silmesi hem süpürmesi çok güzel
Alse35 Chemstry roborock s6 maxV kullanıyorum kamera özelliği çekim gücü silmesi haritalaması vs çok memnunum yine güncel yorumlara bakıp değerlendirebilirsiniz 😊
Alse35 Chemstry benim elim ayağım herşeyim ilk evladım şakirim 😅😅 yeni modeller çıktı memnun olan olmayan vardır ben memnunum çok şükür ama herkesin beklentisi farklı tabii o yüzden güncel yorum bakın dedim ben yaklaşık 10 aydır kullanıyorum bi sorun yaşamadım hangi modeli alırsanız şimdiden hayırlı olsun 😇
mathildaa Chemstry xioami vacum mop pro kullanıyorum memnunum. Cekis gücü eskiye göre azalmış gibi geliyor bana ama günlük temizlikte ise yarıyor
birisi30 Chemstry xiaomi vacuum pro 2 + kullanıyorum emiş gücü çok iyi aşırı memnunum şiddetle tavsiye ederim ✌️