Momydemet Kızlar nasipse ben de Medikarda doğum yapmayı düşünüyorum,Şerife hanıma gidiyorum. Daha 9 haftaligim,doğum ücretini sormadım,bu sene doğuranlar ne kadar ödediniz?
bursayildiz Momydemet Ben geçen hafta sordum normal doğum 5500 gibi bişey dediler. Epiduralli normal, sezeryan, Epiduralli sezeryan filan fiyatları değişiyor.
baby74 Momydemet merhaba şerife hanımla mı doğumunuz oldu ? Normal Sezeryan mı epidural sezeryan mı? Memnun kaldınız mı
Ayse13ozalp Momydemet giriş ücreti 220 gibi bişey ben sordum normalde sezeryanda aynı dedi bizim kamu personeli olduğu için 5800 refakatcıden de 145 TL alınıyormuş
Ayse13ozalp cigdemakkayamm Aralık’ta arkadaşım 3800 yaptı ya şaka gibi resmen ben de orda yapmayı düşünüyordum ama o kadar para veremem araştırmaya gitmeyi düşünüyorum
Momydemet Ayse13ozalp bana da çok fazla geldi ben bide şehir dışından geliyorum kontrollere 😪 keşke bu kadar artmasaydi
Ayse13ozalp bursayildiz acaba bize indirimli olduğu için mi 5800 dediler ben üzerine basarak sordum hatta sezeryan ne kadar normal ne ladar die 5800 dedi refakatçi de 145 normalde refakatçiden almaması lazım
Ayse13ozalp Momydemet anlaşma varsa eğer yapıyorlar yani 5800 falan denk geliyor ben şuan mesela 225 ödüyorum kontrole 25 TL de nst ücreti yani
Momydemet Ayse13ozalp doğurunca 1 kişi yanında olursa ona para vermiyorsun demişlerdi,eğer 2 kişi olursa ek olarak ücret ödüyorsunuz dediler o da mi değişmiş 😭
Ayse13ozalp Momydemet valla onu biz sormadık bayan kendisi direk söyledi yanındaki refakatçi de145 dedi