Kdrhsn3- Sedaaaa2 evet canım benimde 6 haftalık gebeliğim 200 mg olarak kullanıyorum ama fitil olarak etkisi daha yüksekmiş fitil şeklinde kullanınca
MunireBa Benimde kanamam kesilmedi hala kızlar 13. Haftaya girdim birde iğnede vuruluyorum doktor yat kalkma bi süre dedi
Sedaaaa2 eeebruuu benımkide sabah aksamda sabahı içtim artk aksam öle yapaym baktım oluyor öle devam ederim