Psikologanneeee Merhaba gebelikte çok vitamin kullanmanın bebeğe zararı olur mu 4. Aydan ber omega3 kalsiyum-magnezyum d vitamini demir ilacı ve multivitamin kullanıyorum doktorum verdi hepsini
Umayyy Psikologanneeee zarari olsa doktor vermez bende kullandim ama artik sadece magnezyum ve demir hapi kullaniyoruz kan degerlerinize gore belirleniyor sanirim. İlk basta cok gorunuyor bu kadar takviye ama sart demek ki.
Zeyyyn Psikologanneeee hepsini bizde Kullanıyoruz canım dışardan takviye sadece zararlı olsa doktor vermezdi
FusunF Psikologanneeee bende şuan her vitamini içeren bir kapsül kullanıyorum bide kalsiyum magnezyum başladım ilerleyen zamanlarda Demir verecek zararı olsa vermez bence Zaten Bunlar ilaç değil vitamin takviyesi birşey olmaz doktorunuzu dinleyin 😊