Melikefurkan Gizemibo 36. Haftada 3200 dü 37 olduk Perşembe günü randevumuz var bakalım kaç kilo aldık merak ediyoruz 😀
zeynepbayhan Dlrsdzynpzll. Maşallah kilosu gayet iyi zaten son haftalar 250 300 gram alıyorlar haftada bebişler😊
Dlrsdzynpzll zeynepbayhan sağlıklı olsunlarda ilk kizimda 3.290 dogdu 54 cm di boy uzun olunca cok zayifti😊 sanirim buda o civarda dogar 27 sinde sezeryan günümüz en son 49 cm di diyorum uzun olursa buda cok zayif olur😃
SerayMerdinlioglu 35 te 2700 g idi.bu cuma tekrar gidicem 36+6 olacak o gün bakalım ne kadar olmus ☺️
zeynepbayhan Dlrsdzynpzll Bizimki şu an 47 cm çarşamba günü kontrolümüz bakalım boyu kilosu ne kadar olmuş olucak😊
BusraYaman @Gizemibo En küçük benim ki heralde 2.300 doktorum normal dedi boyu falan gayet iyi sadece sana benziyor sanirim minyon olabilir dedi ne yesem icsemde cok kilo almiyo anlamadim neden 😔
Ilaydakose zeynepbayhan aynı gidiyor bizim miniklerimiz benim pazartesi doğumum 3400 anca doğar herhalde 😊