matildaaa Kızlar 26. haftadayım rutin hastane kontrolüne gittim doktor usg ve kan ve idrar tahlillerimi istedi şükür sorun yoktu. Bu haftalarda bir de sağlık ocağında testlerim var. Daha gerek var mı oradaki testleri yapmaya. Aynı testleri mi yapılır acaba. Boşuna aynı testleri yapmiyim diyorum
zynp45 Sağlık ocakları kan testi,tansiyon ölçümü,kilo tartımı yapıyor.Benim öyle.Bende gidicem iki hafta sonra